Fandom

Mixer (G1)

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Mixer névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Mixer (egyértelműsítő).
Mixer - Quickmix in Marvel Comics.jpg

Mixer és komponensei, robot és alt módjuk a Marvel képregényben

Quickmix.jpg

Mixer és komponensei a Dream Wave által

Quickmix

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Alcsoport: Célmesterek
Rendeltetése: vegyész
Komponens: Pattanó (G1) és Dörgő
Első Megjelenés: -

"Minél gyorsabb, annál jobb!"

JellemzéseSzerkesztés

Kibertronon Mixer a Kompjuter-technikai Intézet Mikroprocesszor Tanszékének volt a szórakozott professzora, mikor egymillió évvel ezelőtt elkezdődött az álcák elleni küzdelem.

Kutatási területéhez tartozott az anyag energia-átvitelének tanulmányozása, mely rossz kezekbe jutva a fegyverek fejlődését is elősegítette.

Miután laboratóriumát több ízben is álcatámadás érte, Mixer csatlakozott az autobotokhoz. Laboratóriumát aláaknázta, így az egy újabb támadás esetén automatikusan felrobbant. Mikor viszatért, egy karperecre valót se talált a csúf véget ért álcákból.

Autobot-társai körében bizonyos népszerűségre tett szert türelmetlensége, harag- vó természete, illetve zseniális találmányai folytán.

Állandóan újabb és újabb leleményes aprósággal látja el társait az álcák elleni harcban. Hiába, aki tudósnak születik, holtáig tudós marad.

Mixer két nebulosi emberi komponense Pattanó és Dörgő.

Nebuloson Pattanó híres építész volt, ki a természet és az épületek egységét tartotta szem előtt. Elég volt, hogy az álcák elpusztítsák néhány alkotását, s máris beállt az autobotok közé. Amint az sok művésszel előfordul, Pattanó nehezen tűri a kritikát.

Dörgő szinte ellentéte Pattanónak. Melegszívű, barátságos, nagyszerű társ. Még az álcákról sem mond soha rosszat. Nebuloson a Vásárlói Panasziroda alkalmazottja volt; s ha el tudott bánni több ezer mérges vásárlóval, úgy gondolja, meg se kottyan neki néhány vérszomjas álca. Így hát az autobotok kötelékébe állt.

Képességei Szerkesztés

Mixer cementkeverő teherautóvá alakul. Ám valójában a cement-tank finom műszereket, szenzorokat - szinte egy kis vegyi laboratóriumot tartalmaz - és Mixer ennek segítségével teremti újjá az autobotok fegyvereit és páncélzatát. Teherautó- üzemmódban 600 kilométeres körön belül 200 km/óra sebességre képes.

Pattanó automata gép-fegyverré alakul, mely titánium-lövedéket bocsát ki magából.

Dörgő acél-romboló hangágyúvá alakul, mely hatalmas energiával roppant szét bármely erős tárgyat.

A folyamatos működés érdekében Mixer cement-tankjának állandóan forognia kell. Néha azonban beragad, s ez nem csupán a benne lévő vegyi anyagokat károsítja, de gyakran magát Mixert is harcképtelenné teszi.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki