FANDOM

Nagyágyú névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Nagyágyú (egyértelműsítő).
Nagyágyu - Hot Rod in Marvel Comics

Nagyágyu robot-üzemmódban a Marvel képregényben

Hot Rod

Nagyágyú a Dream Wave által

Hot Rod
Rajzfilmben:
Filmben:
Francia/kanadai megjelenés: Météorite

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Alcsoport: Célmesterek
Rendeltetése: Szakaszparancsnok
Komponens: Tűzsugár
Első Megjelenés: -

Nagyágyú: "Tetteim hangosabban beszélnek, mint szavaim."

Jellemzése: Szerkesztés

Nagyágyú olyan az autobotok között, mint valami szuperhős az amerikai filmekben. Markáns jelenség, bár nem igazán eszes, hideg fejű harcos, bár a lelke mélyén egy serdületlen kamasz. Hősi tettekről álmodik, ki egyszer méltó párja lehet Optimusz Fővezérnek, s a többi legendás hírű autobotnak. Néha ellenszegül a parancsnak, bár utólag gyakran rájön, hogy ostobán cselekedett. Forrófejű, gyakran kezd meggondolatlan akciókban s ez néha önmagát is, de társait is nehéz helyzetbe hozza. Ugyanakkor bátor, tisztességes harcos, és nagyszerű barát. Az autobotok öreg harcosa, Kup áll hozzá legközelebb, bár Nagyágyúnak néha elege van barátja "bölcs" tanácsaiból. Mind robot üzemmódban, mind gépjármű-üzemmódban Nagyágyú ritkán tud parancsolni indulatainak, de mivel jószándékát senki sem vonhatja kétségbe, társai között nagy népszerűségnek örvend.

Képességei: Szerkesztés

Nagyágyú két foton-lézerfegyvert visel, melyek elektromágneses hullámok segítségével megbénítják az ellenfél mikro-áramköreit. A fegyver hatósugara hat kilométer, sebessége százötven kilométer óránként.

Gyenge pontja: Szerkesztés

Önfejűsége és meggondolatlansága gyakran keverik bajba, melyből csak nagy nehézségek árán tud kimászni.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Újrafelhasználva megjelent, mint Célmester.

Érdekességek Szerkesztés

Nagyágyú érett és kifejlett megtestesülése Rodimusz.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki