Fandom

Oktán

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Oktán - Octane in Marvel Comics.jpg

Oktán a Marvel képregényben

Octane.jpg

Oktán a Dream Wave által

Octane

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Alcsoport: Tripla változó
Rendeltetése: - üzemanyag-elosztó
Komponens: -
Első Megjelenés: -

"Akinek benzinje van, hatalma van!"

Jellemzése Szerkesztés

Oktán kapzsi, rosszakaratú, undok és kegyetlen. Csak hogy hatalmát bizonyítsa, elnézi, hogy egy álca-társa végvonaglások közepette működésképtelenné váljon, semmint hogy felajánljon egy csöppnyit is üzemanyagkészletéből.

Elvárja, hogy a porban csúszva magasztalják őt, könyörögjenek neki; ekkor talán megenyhül. Kedvenc időtöltése, hogy a járművezetőket és a repülőgép-pilótákat halálra rémíti, amikor hirtelen felbukkan előttük; ez néha végzetes az illetők számára. Ha végzetes karambolt idézett elő, Oktán öblös kacajra fakad. Álca-társai hiába óvják őt ezektől a hiábavaló akcióktól. „Én sem mondom meg nekik, hogyan szórakozzanak" mondja Oktán, „ők se üssék bele az orr-moduljukat az én ügyeimbe!"

Képességei Szerkesztés

Lökhajtásos repülőgép-üzemmódban Oktán hatóköre kb 10.000 km és mintegy 1000 km/h sebességet ér el.

Olajszállító teherautóként hatótávolsága 100.000 km 150 km/h sebesség mellett. 40.000 liter üzemanyagot képes szállítani, és belső áramkörei segítségével a földi benzint a transformerek által használt folyadékká tudja alakítani. Bármikor megtámad egy földi benzinkutat vagy tartálykocsit, hogy elrabolja üzemanyagát.

Robot-üzemmódban lángvetőt hord és „bumeráng"-pajzsot, mely az ellene irányuló tűz- illetve sugárerőt a támadó ellen fordítja vissza.

Teherautó-üzemmódban Oktán erős fegyverzettel védelmezi magát és az üzemanyagot. Azonban nincs felkészülve az alulról robbanó aknákra. Repülőgépként nem túl hatékony, mivel jószerivel semmi védelemmel sincs ellátva.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki