Fandom

Optimusz Fővezér (film)

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Jellemzés Szerkesztés

Optimus ha ember lenne valószínűleg tanár vagy orvos lenne. ahol csak teheti az érvekkel jön, és társait mindig a jó útra tereli. ő az autobotok békés és igazságos vezére. egyike a 12 primenak akit primus teremtet.Nagyon sok társát látta már meghalni. és a katonái azt hiszik őt ez nem érdekli mélyen nagyon szomorú. de ő mint vezér nem szabad hagynia hogy az érzelmei légyőzék.
Optimus.jpg

Története Szerkesztés

Optimus államfő volt kibertronon még békeidőben. megatronal jó barátok voltak. mind a ketten vezetők voltak. optimus az igazságé, megatron meg a békéért volt felelős. amikor megatatront megváltoztatta a szikra nem akart ellene fegyvert fogni. próbálta a barátját észhez téríteni de nem sikerült. és kitört a háború. több millió éven át harcoltak reménytelenül. aztán optimusnak rá kellet jönnie hogy jobb ha a kockát tünteti el megatron elöl mint megatront a kocka elöl. de tudta ha megteszi egész kibertron megsemmisül a kocka hiánya nélkül. optimus kilőtte a kockát az űrbe és megatron utána ment és mind ketten eltűntek az űr sötétjében. ám miután a kocka a földre került optimusék követék és egy újabb háborúval kel szembe néznie ahol már nem a kibertron a tét hanem az emberek élete.
Optimus protoform és kibertroni külseje..jpg

Fegyverzet Szerkesztés

Optimus harc során mind két kezén egy plutónium ágyú és 500 mm gépágyú van.ha megakarják ölni ő olyan tűzzáport zúdít az ellenfélre amit csak kevesen tudnak túlélni. optimus harc esetén az arcára egy fém lapot ereszt ami megvédi őt a lövegektől.Van neki két izzó fém-vas kardja és szablyája ami a csuklójából jön elő.
Optimus-prime fegyver módban.jpg
1157482910.jpg

különleges képessége Szerkesztés

Optimus nagyon mozgékony. különleges fém izomzatának köszönhetően ami sok drót egybe sajtolásával érhető el amik erősen kivannak feszítve. ezeket lehetetlen átvágni.

A fővezéri mátrix Szerkesztés

Optimus hordja a mátrixot. ami fővezérről fővezére megy. a mátrix mintha tudatos lenne és képes eldönteni hogy kihez menjen. a mátrix erős sugárzással van ellátva és ha optimust ott eltalálják akkor hatalmas sugárzás tör ki belőle ami mindent elpusztíthat.

Jármű üzemmód Szerkesztés

Optimusz alt. módja egy egyéni, lángnyelves, amerikai csőrös kamion. (Peterbilt 379) Különleges vésztartalékainak köszönhetően akár a 400km/órás sebbegéset is elérheti.
Optimuskamion1.jpg

== Játékfigura ==
Index.jpg

optimusz a 2. részben röptűz páncélzattal

Transformers Dark of the Moon Video Review01:53

Transformers Dark of the Moon Video Review

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki