Fandom

Pengeél (G1)

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Pengeél névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Pengeél (egyértelműsítő).
Razorclaw.jpg

Razorclaw

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Alcsoport: Predakon
Rendeltetése: a predakonok parancsnoka
Komponens:

Első Megjelenés: -

"A türelem győzelmet terem."

Jellemzése: Pengeél kegyetlenül és brutálisan célratörő. Ám nem siet el semmit; egyetlen csepp üzemanyagot sem pocsékol addig, míg nem biztos a sikerben. (A siker számára mellesleg egy füstölgő autobot-roncs.) Akik ezt a kivárást renyheségnek, lustaságnak vagy érdektelenségnek fogják fel, végzetesen csalódnak; Pengeél szeme mindig résnyire nyitva, s acélos látóidegei mindent elraktároznak agymoduljában. S ha itt az idő, Pengeél hatalmas energia-robbanással ront ellenfelére, ki szinte soha sem menekül. Néhány perc múlva már ismét nyugalomba dermed, bár biztosak lehetünk benne, hogy e nyugalom csak látszólagos...

Képességei: Pengeél nagyon erős. Oroszlán-üzemmódban futballpálya-méretű ugrásokra képes. Karmai egy ujjnyi vastag acéllemezt felszántanak, s ha egy ház falába vájja őket, pillanatok alatt a tetőn terem. Sebessége 140 kmlh. Mind oroszlánként, mind robotként robbannólöveget visel, melynek töltényei érintkezésre robbannak, s illógázokat bocsátanak ki. Robot-üzemmódban szonikus kardot hord, mely megbontja a fém molekuláris szerkezetét, s ezáltal megtízszerezi a kard vágóerejét. Predakon-társaival együtt alkotja a Predaking nevű óriásrobotot.

Gyenge Pontja: Pengeél hosszú inaktív állapotai néha rossz hatással vannak illesztéseire, s olyankor teszik őt harcképtelenné, mikor a legkevésbé számít rá.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki