FANDOM

Piranacon.jpg

Piranacon

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Alcsoport: Vízikon, Kombiner
Rendeltetése: tengerész
Komponens:

Első Megjelenés: -

"Az élet vadászat; a vadászat élet."

Jellemzése: Mivel Pinanyakon hat külön- böző és gyakran marakodó vízikon ötvözete, azt hihetnénk, hogy szellemileg káosz uralkodik benne. Ennek az ellenkezője az igaz. Mindegyik vízikon élvezi, amit csinál; s mindegyikük a vadászathoz ért leginkább. Pinanyakon e halálos vadászszenvedély végső megtestesülése. Mihelyt a hat vízikon óriásrobottá áll össze, Pinanyakon máris elindul a zsákmány után. Szinte meg sem várja, hogy áldozata megsemmisüljön, máris újabb préda után ered. Ezt addig teszi, míg el nem fogy az üzemanyaga ami szükségképpen bekövetkezik, mivel soha nem szakít időt önmaga feltöltésére) vagy míg ellenfele ellent nem áll (ami figyelembe véve rettentő erejét, ritkán történik meg). A vízikonok vezetője, Lesvető ,gyakran egy órát állít be, mielőtt összeáll az óriásrobot, azért hogy Pinanyakon egy adott pillanatban automatikusan szétváljon. Pinanyakon oly céltudatosan tör előre, hogy még társai megfegyelmezésétől sem retten vissza. Jó néhányan hordanak horpadást a páncélzatukon, csak azért, mert egy kérdést mertek feltenni neki. "Bárcsak még ezer ilyen harcosom lenne!" - mondja büszkén Megatron álcavezér.

Képességei: Piranyakon hihetetlenül erős. 4 000 000 tonnát tud felemelni; egy hadihajó szárazra emelése meg sem kottyan neki. Tengerszín alatt tízezer méter mélyre képes lemerülni. A szárazföldön 25 kmlh, a vízben pedig 15 kmlh sebességre képes; de mivel gyakorlatilag sebezhetetlen, nincs szüksége túl nagy gyorsaságra. Korrodáló ágyút hord, mely valójában nem más, mint a Vasevő nevű vízikon. Ez a fegyver erős rozsdásító sóoldatot lövell magából.

Gyenge Pontja: Piranyakonnak fizikai értelemben nincs gyenge pontja. Ám elméje kissé lassú, ezenkívül makacs, és nem hallgat semmilyen tanácsra, nem fogad el semmilyen segítséget. Nem szereti a karbantartást, s ezáltal néha veszélybe sodorja magát.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Marvel Comics continuitySzerkesztés

Sokkoló a vízikonokat Galvatron ellen küldte, de azok még egyesült erővel sem tudták legyőzni az Álca vezért. Enemy Action!

Devil's Due képregényekSzerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Generation 1Szerkesztés

Átfestve megjelent, mint Poszeidón Király és Neptún Király.

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki