Fandom

Portyázó (G1)

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Portyázó névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Portyázó (egyértelműsítő).
Prowl.jpg

Prowl

Világ: Generation 1

Állampolgársága:
Rendeltetése: stratégiai elemző
Első Megjelenés: -

"A logika a leghatékonyabb fegyver."

Jellemzése: Csöndes, hatékony és hűséges, de talán legértékesebb jellemvonása a megingathatatlan türelem. Ha megbízatást kap, Portyázó nem tágít, míg feladatát sikerrel nem teljesíti. Semmit sem tesz ötletszerűen, mindig biztosra megy, s nem engedi szabadjára képzeletét. Ha kételyei támadnak, Optimuszhoz fordul tanácsért. Gyűlöli a bizonytalanságot, minden kérdést a logika és az ésszerűség felől közelít meg. Csak akkor hisz el valamit, ha meg lehet magya- rázni. Barátságos személyiség, bár nem kedveli a nagy társaságot. Inkább hallgat, semmint beszél, hacsak valaki nem mond észsze- rűtlen dolgokat. Ilyenkor felkapja a fejét, és magyarázatot kér.

Képességei: Portyázó logikai egysége a legfejlettebb az auto- botok közt, nagyszerűen elemez minden harci helyzetet, s optimális megoldást javasoLEgy példa: Portyázó 0.05 másodperc alatt felméri 800 mozgó objektum helyzetét, kiszámítja várható pályájukat, s megfelelő ellenlépé- seket javasol. Vállán hordott löveg- ei 12000 9C-on robbanó rakétát lő ki. Félautomata lőfegyvere erős rozsdaképző savat lövell magából. Ennek hatótávolsága mintegy 300 méter.

Gyenge Pontja: A logika és az ésszerűség iránti elkötelezettség sebezhetővé teszi őt a váratlan fordulatokkal szemben. Irracionális, megmagyarázhatatlan helyzetek megzavarhatják Portyázó áram- köreit, néha olyannyira, hogy egész agyi mechanikája besül, s tulajdonosát diszfunkcionális állapotba hozza.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki