FANDOM

MarvelUS-03.jpg

A Hadifogoly

Amikor Sparkplug-et elfogják, Fuvaros és a Pókember indulnak kiszabadítani.

Marvel US issue #2Szerkesztés

(Marvel UK #5-6, magyar Transformers #2)

Írta: Bill Mantlo
Szöveg: Jim Salicrup
Ceruzarajz: Frank Springer
Kihúzás: Kim DeMulder és Jim Esposito
Betűk: Janice Chiang
Színezés: Nelson Yomtov
Szerkesztette: Bob Budiansky

  • Fő karakterek (megjelenési sorrendben):

Sokkoló (G1), Acsargó (G1), Iszap (G1), Mogorva (G1), Salak (G1), Roham (G1), Sparkplug Witwicky, Buster Witwicky, Jessie, "O", Megatron (G1), Romboló, Optimusz Fővezér (G1), Égretörő (G1), Villámcsapás (G1), Üstökös (G1), Görgető (G1), Tomboló (G1), Körfűrész (G1), Lézercsőr (G1), Fülelő (G1), Acélfej (G1), Fortyogó, Űrdongó, Napcsillantó, Sziklaugró (G1), Izmos, Csatár (G1), Délibáb (G1), Kék Villám, Portyázó (G1), Jazz, Vadászeb, Széllovas (G1), Fuvaros, Racsni (G1), Kerék (G1), Ösvényvágó...és...Pókember[[1]]!!!

  • Eredeti kiadás: 1985, január

SzinopszisSzerkesztés

Az Álcák, miután elrabolják az öreg Witwicky-t, az erődjükbe viszik, hogy készítse el nekik a konverziós rendszert. Míg az autobotok a kiszabadítási terven dolgoznak, a Pókember belopakodik az Álcákhoz, hogy fényképeket készítsen az újságjának. Ekkor találkozik Fuvarossal, akivel együtt kiszabadítják Sparkplug-et. Fuvarosa viszont súlyosan megsérül az akció alatt, utolsó szavaiban továbbadja a többieknek az információt, miszerint az Álcák megkapták, amit akartak.

HibákSzerkesztés

MegjegyzésSzerkesztés

  • Egy négyrészes sorozat harmadik részeként volt reklámozva.
  • Ebben a részben alálkozik a Marvel fővonala ezzel a világgal, a Pókember vendégszereplése által - a fekete pókruha idején törtnnek ezek az események.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki