FANDOM

Racsni névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Racsni (egyértelműsítő).

Jellemzés Szerkesztés

Racsni egy kiváló AUTOBOT. Egyszerre igazságos, bölcs és hirtelen haragú. Béke időben racsni volt KIBERTRON legbölcsebb tagja nem mint ha most se lenne az. Ő volt OPTIMUS jobb keze a béke tárgyalásokat kiválóan megtudta oldani. Racsni nagyon szeret vitatkozni ezért is van az hogy néha túl lő a célon és bajba sodorja magát. De ez is segít abban hogy a tárgyalások mindig sikerrel járnak vele. Amikor a háború elkezdődőt ő volt az AUTOBOTOK egyik legjobb dokija mindenen átvágta magát amin csak kelet. Rengeteg AUTOBOT életét mentette meg rengeteget védet meg és hozott ki a bajból. Társai nagyon tisztelik döntései miatt mindig a legjobban dönt és soha nem téved.

Fegyverzete Szerkesztés

Racsni nem igazán dúslakodik a fegyverekben. De neki meg van az ami nem mindenkinek van. A nyers erő leginkább az erejét használja a harcban. Racsni annyira forró fejű hogy gyakran megfeledkezik mások testi előnyeiről is. Dühébe bárkinek neki megy még MEGATRONAK is ha kel. Racsni tele van fölösleges elemekkel hiszen mivel egy doktor így vannak nála tartalék generátorok , alkatrészek, meg egyéb. De azért vannak neki fegyverei van egy 10 mm gép puskája ezt leginkább azokra használja akik távolból támadnak rá. De a kedvence az egy különleges fémből készült körfűrész. Ez két darabból ál egy lent és egy fent ellenkező irányba állítva. Ezek ellenkező irányban is forognak így nagyon hatásos a közel harcban. Álltalába akkor használja amikor utat kel vágni a romok között de sebész pontossággal vág vele mindent.

240px-Ratchet-movie.jpg

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki