FANDOM

Magyar neve Racsni.
RATCHET

Ratchet

Jellemzés Szerkesztés

Indulatos, goromba és szürke hangulatú ezek a szavak jellemzik Racsnit leginkább, de aki már ennyi mindent látott és élt meg az meg is teheti. Az ő optikája mindent látott amit egy processzor eltud képzelni, olyan dolgokat amikről nem is beszél szívesen. Át élte a nagy világháborút Cybertronon az Álcák ellen. Racsni bármennyire is goromba legbelül a szikrájában ő is kedves, valaha nagyon kedves volt de miután Arceet elveszítette azóta ilyen goromba. Ő már olyan öreg hogy űrdongó már csak azt mondja neki hogy fél szervóval a roncstelepen van, persze ez nem igaz Racsni még nagyon sokéig lesz aktiválva.
Images-049

Arcee és Ratchet

Története Szerkesztés

A nagy háború előtt Cybertronon szerelő volt, (vagy is orvos.) az egyik legjobb volt eben a szakmában sőt a legjobb, amikor kitört a nagy háború csatlakozott az autobotokhoz Ultra Magnus parancsnoksága alatt, feladata front orvos volt rengetegek életét mentette meg a háborúban és rengetegen haltak meg a kezei között, megtudta hogy a háború maga a pokol és nagyon is az, a háború után nagyon keserű lett amiért elvesztette Arceet. Ez egy szomorú történet. Arcee egy autobotot hírszerző volt akinek az egyik küldetése után olyan fontos adatok voltak a memóriájában amiket az álcák minden áron vissza akartak szerezni, ezért felbérelték a se nem autobot se nem álca fejvadászt Lockdownot. Arcee súlyos találatot kapott amitől leszakadt a lába. Racsnit Ultra Magnus elküldte hogy keresse meg az autobot hírszerzőt és javítsa meg. Racsni megtalálta Arcee-t de nem tudta a műtétet ott a harc kelős közepén megműteni ezért azt tervezte hogy vissza viszi a bázisra és majd ott befejezi a munkáját. Út közben megtalálta őket Lockdown, elfogta őket és foglyul ejtette mindkettő autobotot, Lockdown elvette trófeaként Racsni EMP generátorát (Elektro mágneses impulzus, ez racsni egyéni szerelő eszköze). Arcee nagy nehezen de át adta Racsninak az EMP generátort mielőtt Lockdown elvehette volna, Arcee megkérte hogy a szerkezettel törölje le a memóriáját. Racsni letörölte Arcee memóriáját és egy sikeres csellel elszöktek Lockdowntól, Racsni azt hitte hogy Arceenak nem sikerült letörölnie a memóriáját de Arcee sem a nevére sem Racsnira nem emlékezett, minden emléke oda veszett. Racsni annyira csalódott és bánatos lett hogy azóta ilyen goromba és szürke hanglatú. Később Ultra Magnus parancsára végzet Arcee-n egy nyílt processzori műtétet hogy keresse meg a kódokat. Arcee áttöltötte Racsninak a kódokat. Később kiderült hogy a kódok Omega Supremehez kelletek. Miután megnyerték az autobotok a nagy háborút Omega Supreme súlyosan megsérült és esélyes volt hogy elveszíti a szikráját. Ezért Racsni egy ideiglenes sztázis pihenőbe állította addig amíg nem tudja meg hogyan tudja őt megjavítani.

Az események után Racsni elment űrhidakat javítani ahol megismerkedett a többiekkel.
Névtelen3

Fegyverzete Szerkesztés

Racsni fő fegyverei két elektron mágnest gerjesztő szerkezet ez a szerkezet képes bármit ami fémből van felemelni. Ezek mellet tele van még javító eszközökkel, és az EMP generátor amit Lockdown elvett tőle de később vissza szerezte.
Ratchetanimatedeluxe

Deluxe Ratchet

Képességei Szerkesztés

Racsni az egyik legjobb orvos és szerelő Cybertronon.

Jármű üzemmód Szerkesztés

Racsni a földön egy mentő autóvá alakul át.

Játékfigura Szerkesztés

Racsnihoz főszereplőként egy jó pár figurát kiadtak.

  • Deluxe Ratchet és egy Rescue Ratchet nevű újra festés.
  • Activators Ratchet.
  • Bumper Battlers Ratchet
  • MCdonald's Ratchet
  • Cybertronian mode Ratchet.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki