FANDOM

Riadó névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Riadó (egyértelműsítő).
Riadó - Red Alert Vehicle mode in Marvel Comics.jpg

Riadó jármű-üzemmód a Marvel képregényben

Riadó - Red Alert Robot mode in Marvel Comics.jpg

Riadó robot-üzemmód a Marvel képregényben

Red Alert.jpg

Riadó a Dream Wave által.

Red Alert

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Rendeltetése: - biztonsági főnök
Első Megjelenés: -

"Az óvatosság mindenek felett áll."

Jellemzése Szerkesztés

Az elfogulatlan szemlélőnek talán az lehet a benyomása, hogy Riadó paranoiában szenved: állandó veszélyérzet gyötri, de nevezhetnénk űldőzési mániának is. Ám az autobotok biztonsági főnökét épp ez teszi nélkülözhetetlenné társai számára.

Semmi sem kerüli el Riadó figyelmét; egy szinte láthatatlan füstfelhő, alig hallható áramkőn-bizsergés vagy más számára érzékelhetetlen elektromos kisülés Riadó agycsipjeiben azonnal meggyújtja a vészlámpákat.

Mindenütt veszélyt szimatol, s ezzel társainak idegeire megy, bár elismerik, hogy munkáját hibátlanul végzi, s hogy nagy szükség van rá. „Lehet, hogy néhány drót ősszegubancolódott agytekervényeiben - jegyzi meg Inferno nevű társa - de optikai szenzorjai hibátlanok."

Képességei Szerkesztés

Veszély esetén Riadó elektronikus vészjeleket bocsát ki, melyeket Autobot-társai közvetlenül éreznek áramköreikben. Szenzoros észlelőképessége kiváló. 400 méter távolságból észreveszi a legapróbb mikrocsipet is. Két kilométerről meghallja, ha egy tű a földre esik. Szaglómodulja pedig a legapróbb változásokat is érzékeli.

Gépjármű-üzemmódban ő az egyik leggyorsabb autobot.

Robotként vállra helyezett rakétakilövőt hord, bal kezében pedig egy nagy energiájú részecske-fegyvert.

Riadó paranoid egyénisége néha elhamarkodott tettekre serkenti őt; a túlzott elővigyázatosság ilyenkor inkább kárral, mintsem haszonnal jár.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

Háttérképek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki