FANDOM

Rodimusz névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Rodimusz (egyértelműsítő).
Fővezér névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Fővezér (egyértelműsítő).

Rodimus comic.jpg

Rodimusz robot-üzemmódban a Marvel képregényben

Rodimusz - Vehicle mode in Marvel Comics.jpg

Rodimusz autó-üzemmódban a Marvel képregényben

Rodimus Prime.jpg

Rodimusz Fővezér

Rodimus Prime

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Alcsoport: Célmesterek
Rendeltetése: Autobot Fővezér, Konvoj, Legfelsőbb Parancsnok
Komponens: Tűzsugár
Első Megjelenés:
Rajzfilmben:
Francia/kanadai megjelenés: Météorite
Japán megjelenés:

  • Hot Rodimus
  • Rodimus Convoy

Rodimusz: "A tapasztalat az érettség talpköve."

Jellemzése: Szerkesztés

Rodimusz tulajdonképpen Nagyágyú érett és kifejlett megtestesülése. Az átalakulás egy hatalmas csata közepette megy majd végbe, melyet az autobotok természetesen az álcákkal vívnak. Remélem, nem árulunk el nagy titkot, ha előrevetítjük Rodimusz győzelmét az álcák és a fő ellenség, Unikron felett, mely után a megtépázott galaxisban újra a rend és a törvény lesz a mérvadó. Mindez elsősorban Rodimusznak lesz köszönhető, s el is nyeri ezáltal az autobotok háláját, kik őt választják vezetőjüknek. Rodimusz egy sok vészt megélt veterán harcos bölcsességével szól hozzájuk; bár a Nagyágyút jellemző hirtelenség sem áll tőle távol. Egyszer-egyszer előfordul, hogy előbb cselekszik, s csak azután gondolkodik, de ezt mindig azonnal meg is bánja. Rodimusznak csupán egyetlen életcélja van: védelmezni és óvni az élet minden formáját.

Képességei: Szerkesztés

Rodimusz kiváló hadi szakértő. Nagyszerű stratégiai hajlamokról tesz tanúbizonyságot, s a csatában is jól kamatoztatja kivételes manőverezési képességét. Robot üzemmódban foton-ágyút visel, mely nagyfeszültségű elektromos áramot lövell magából. E fegyver hatósugara 800 kilométer. Rodimusz sebessége 300 kilométer/óra.

Gyenge pontja: Szerkesztés

Egyetlen gyenge pontja a világ minden élő teremtménye iránt érzett elkötelezettsége és odaadása.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Átfestve megjelent, mint Kristály Rodimusz, Fekete Rodimusz.

Újrafelhasználva megjelent, mint Célmester.

Érdekességek Szerkesztés

Rodimusz múltbéli megtestesülése Nagyágyú

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki