FANDOM

Roncs-Gar - Wreck-Gar in Marvel Comics2

Roncs-Gar a Marvel képregényben

Wreck-Gar

Roncs-Gar IDW's alakja

Világ: Generation 1

Állampolgársága: pártatlan, bár szövetségben áll az Autobotokkal Szemetes
Rendeltetése: Szemetes vezér
Első Megjelenés: -

"Gyűjtögess, gyűjtögess!"

Jellemzése: Szerkesztés

Roncs-Gar személyisége olyan szedett-vedett, mint testének alkatrészei. Páncélzatának nagy részét olyan alapanyagokból kovácsolták és alakították ki, amelyek Szemétbolygóra keveredtek, beszédmodorát pedig az a szemét határozta meg, amit az univerzumban lebegve látott, vagy hallott.

Az olykor szétszórt Roncs-Gar a popkultúra megszállottja, akármit is mond, az kötődik ahhoz a megszámlálhatatlan órához, amit több évtized alatt földi rádió- és televízióadások hallgatásával és nézésével töltött, a galaxis más világainak adásairól már nem is beszélve. Alkalmanként kicsit ellenséges Szemetes társai védelmében, de Roncs-Gar könnyen barátkozik. Kaotikus beszéde és kinézete mögött Roncs-Gar kedves és segítőkész lény, valamint hűséges szövetséges.

Képességei: Szerkesztés

Roncs-Gar nagy erővel és óriási állóképességgel bír, ugyanakkor átlagon felüli inteligenciával rendelkezik. Rendkívül képzett szerelő, képes összetett gépeket alkotni és újraalkotni, csupán minimális alkatrészekből.

Motorbicigliként eléri a 250km/órás sebességet. Robotként lassító lézert hord, ami a célpont agyi funkcióit korlátozza, valamint egy energiabárdot és pajzsot.

Roncs-Gar mindkét üzemmóüdban jól ellenál a sérüléseknek.

Gyenge Pontja: Szerkesztés

Roncs-Garnak olykor túl jó a természete, megtéveszthetik, akik ki akarják használni segítőkészségét. Nem képes túl sokáig összpontosítani; ez valószínüleg arra vezethető vissza, hogy sokáig volt televíziós műsoroknak kitéve.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki