FANDOM

Sétáló - Joyride in Marvel Comics.jpg

Sétáló a Marvel képregényben

Joyride.jpg

Sétáló a Dream Wave által

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Alcsoport: Erőmester
Rendeltetése: harcos
Komponens: Hődrót
Első Megjelenés: -

"Élvezz ki minden pillanatot, mintha az az utolsó lenne."

Jellemzése Szerkesztés

Sétáló fáradhatatlan élvhajhász, aki mindíg meszebb megy, mint kéne, akár a sebességhatárról, akár más követendő szabályokról van szó. Állandó szálka a konzervatívabb, komolyabb Autobotok optikájában; zavarja őket, hogy látszólag érdektelen az Autobot ügy iránt.

Mikor harcol, azt szórakozásból teszi, nem az Álcák igazságtalansága elleni felháborodásból. Vannak akik úgy hiszik, Sétáló egyszer majd felnő, de másokat aggaszt, hogy egyszerűen nem hajlandó megfékezni kicsapongásait. Nebulosi partnere, Hődrót egy megjavúlt autótolvaj, aki felismerte bűnözői életének hibáit, és elkötelezte magát az Autobotok nemes céljai melett. Meglepő módon Hődrót, az egykori bűnöző az, aki folyamatosan kötelességtudatra oktatja Sétálót.

Képességei Szerkesztés

Sétáló rendkívül nagy állóképességgel rendelkezik és általában rendelkezik a sérülésekkel szemben. Erőmester társának segítségével különösen üzemanyag-takarékos. Hődrót Igen képzett autószerelő.

Járműként Sétáló titánium megerősítésű kerekei egy igen hatékony tapadókeverekéket rejtenek, amely javítja kormányozhatóságát. Ennek segítségével, megfelelő hajtóerő esetén még függőleges felszínen is képes felfelé haladni.

Napenergiájú lövege lefagyasztja a célpont belső rendszereit; a fegyver mindkét üzemmódjában használható.

Sétáló vakmerősége nyilt veszélynek teszi ki, immorális hajlamai pedig több Autobotot is aggasztanak.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki