Fandom

Salak (G1)

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Salak névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Salak (egyértelműsítő).
Salak - Slag Robot mode in Marvel Comics.jpg

Salak robot-üzemmód a Marvel képregényben

Salak - Slag Dino mode in Marvel Comics.jpg

Salak dino-üzemmód a Marvel képregényben

Slag.jpg

Salak a Dream Wave által

Slag

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Alcsoport: Dinobot
Rendeltetése: lángvető
Első Megjelenés: -

"Nincs szükségem se barátra, se ellenségre."

Jellemzése Szerkesztés

Mintha Salak túlontúl is élvezné harci feladatait - végtére is egy érzékenyebb autobot sajnálná az időt arra fordítani, hogy ellenfeleit olvadt fémmé égesse.

Salak kellemesebb időtöltést el sem tudna képzelni. Ha vasbőre kibírná, meg is fürödne olvadt ellenfelében.

Mint mindegyik dinobot, mogorván fogadja Optimusz Fővezér (G1) parancsait, s a többi autobotot sem kedveli igaz szívvel. Gyakran veszekszik, berzenkedik, s olyankor minden mérgét és dühét saját bajtársai ellen fordítja. Undok és beképzelt: ezek még a legenyhébb jelzők, melyekkel furcsa természetét illethetjük.

Képességei Szerkesztés

Dinobot-üzemmódban ,Salak 3000 C° erősségű lángcsóvát bocsát ki szájából, mely kb. 250 méterre terjed. Hatalmas ereje van, s vasfeje egyetlen ingására akár egy téglaépület is összeomlik. Autobot-üzemmódban nagy energiájú lézerfegyvert visel.

Salak talán önmaga legnagyobb ellensége. Kiállhatatlan természete folytán sokszor hiába vár segítséget társaitól, ha önmaga bajba kerül. Meggondolatlan és nem túl eszes, ráadásul rossz tulajdonságai gyakran járnak veszélyes következményekkel.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki