FANDOM

(Megjegyzés: Sentinel kísértetiesen hasonlít a Kullancs nevű képregény és rajzfilm paródia hősre, a szinkron színész is azonos.)
300px-TFA Sentinel Prime promoimage.jpg

Sentinel

Jellemzés Szerkesztés

Sentinel tagja az Elit gárdának. Együtt voltak Optimussal az Autobot akadémián és Sentinel gyakran volt féltékeny Optimus sikereire, emiatt gyakran viselkedik vele szemrehányóan. Tele van hibákkal, persze neki is megvannak a pozitív tulajdonságai, ha kell ő is ki mutatja dicséretét. Ő amolyan idióta, bunkó, pojáca aki azt hiszi hogy mindent tud.

Persze aki szereti, annak Ő a legjobb.

Sentinel vagy Őrszem autobot volt, de később átállt az Álcákhoz, a "siker" érdekében.

Sentl prime alt2.jpg

Földi alak

Története Szerkesztés

Az Autobot akadémia ideje alatt elvitte Optimust és Elitát (Elita-1) egy küldetésre hogy keressenek régi Álca hajókat, remélve hogy találnak Energont. Beestek egy barlangba ahol megtalálták az Energont. A küldetés mindenki számára szomorúan ért véget, mivel Elita lenn maradt, ezzel életét vesztette, hogy bajtársait megmentse. Később Cybertronon magasabb rangot kapott és amolyan Ultra Magnus jobb keze lett. Ultra Magnust megtámadta és megpróbálta megölni egy Álca. Még Ultra Magnus lábadozott Sentinel vette át a helyét.

Egy ideig az Autobot kiképző tábor parancsnoka volt.

Animated sentinel12.jpg

Cybertronian mode

Képességei Szerkesztés

Sentinel pajzsával képes kivédeni bármilyen fegyvert vagy löveget.

Ha kell az eszét is tudja használni.

Fegyverzete Szerkesztés

Sentinel olyan, mint egy páncélba bújt lovag. Fegyverei olyanok, mint amiket a középkorban a lovagok használtak a lovagi tornákon.

  • Lándzsa
  • Pajzs

Jármű üzemmód Szerkesztés

Sentinel a Földre érkezése után, kénytelen volt felvenni egy földi jármű alakját, így egy hókotrót választott. Később, mikor visszatért a Cybertronra kényelmetlennek érezte és visszavette az ottani alakját. Mikor látta, hogy Ultra Magnus megtartotta a földi alakot, úgy döntött, hogy ő is, ugyancsak megtartja.
TRANSFORMERS-ANIMATED-R47661-0.jpg

Sentinel játékfigura

Játékfigura Szerkesztés

A Hasbro kiadott egy Deluxe figurát hozzá.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki