Fandom

Sirató (G1)

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Sirató névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Sirató (egyértelműsítő).
Dirge.jpg

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Rendeltetése: - harcos
Első Megjelenés: -

"A vesztesek közös jellemzője a félelem."

Jellemzése: Sirató motorjának vérfagyasztó hangja csupán előjáté- ka annak a félelemnek, melyet min- den halandó (és nem halandó) meg- tapasztal, mikor ez a könyörületet nem ismerő álca-repülőgép megje- lenik fölötte. És Sirató élvezi a félel- met (a mások félelmét); ismeri min- dent lebíró erejét, és tudja, hogy még a legnagyobb hadsereget is maga alá tudja gyűrni. Még álca- társaiban is meghűl néha a vér, ha Siratóra néznek; ahogy Löket fogal- maz: "Ha a hátam nem lenne fém- ből, felállna rajta a szőr!"

Képességei: Repülőgép-üzem- módban Sirató olyan szonikus (a hang hullámait kihasználó) energiával rendelkezik, mely megzavarja a robotok áramköreit, s mindenkiben félelmet kelt, ki hallja. (Az általa kibocsátott hang frekvencia-változásai károsan befolyásolják mind a finom műsze- reket, mind a húslények központi idegrendszerét.) Két levegő-levegő rakétát hord, és két automata gépfegyvert.

Gyenge Pontja: Az esetek döntő többségében Sirató telve van önbizalommal. Néha azonban - mikor a csata vesztésre áll - ónbizalma is megfogyatkozik, s ilyenkor a saját csapdájába esik; ugyanúgy szenved az általa keltett hangtól, mint bárki más, s őt is áthatja az általa oly lenézett félelem. Ilyen helyzetekben Sirató nem sokat ér.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki