Fandom

Szán (G1)

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Szán névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Szán (egyértelműsítő).
Szán - Skids in Marvel Comics - 300x597.jpg

Szán a Marvel képregényben

Skids.jpg

Szán az IDW's képregényben

Skids

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Rendeltetése: teoretikus
Első Megjelenés: -

"A lelkünk mélyén inkább hasonlítunk az emberekhez, mintsem különbözünk tőlük."

Jellemzése: Szerkesztés

Szán gyakran botlik bele különböző dolgokba, ami 100 km/h sebességnél nem valami egészséges szokás. Nem mintha nemtörődöm lenne, csupán szeret ábrándozni. Analizáló áramköre gyakran inkább a földi lényeket vizsgáljam, semmint a következő álcacsapást elemzi; ám általában időben felébred, s olyankor csikorgó kerekekkel ad nyomatékot sietségének. Kibertronon azelőtt antropológus volt, s ezért új otthonát - a Földet - egy hatalmas laboratóriumnak tekinti. Csak az a fránya harc ne lenne az autobotok és az álcák között! Kutatásainak eredményeit persze autobot-társai is megbecsülik, még ha néha nem is értik Szán indítékait.

Képességei: Szerkesztés

Szánnak hatalmas memória-kapacitása van. Egyszer egy egyetem könyvtárát két óra alatt gyakorlatilag lefényképezte, és elraktározta az agyában. Robot-üzemmódban cseppfolyós nitrogén-fegyvert visel, mely szuper-hideg elemet lövell ki magából. Ezenkívül elektronlöveg tartozik felszerelésébe, mely 20 000 volt árammal operál, és bárkinek kicsapja a "biztosítékát". Autó-üzemmódban a fékezési technikája a legfigyelemreméltóbb.

Gyenge pontja: Szerkesztés

Szán nem valami gyors. Ábrándozása gyakran veszélyes helyzetekbe hozza őt, és tudományos érdeklődése sem mindig segíti őt a csatában.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki