FANDOM

Széllovas névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Széllovas (egyértelműsítő).
Széllovas - Windcharger - Robot mode in Marvel Comics

Széllovas robot-üzemmód a Marvel képregényben

Széllovas - Windcharger - Vehicle mode in Marvel Comics

Széllovas jármű-üzemmód a Marvel képregényben

Windcharger (G1)

Széllovas a Dream Wave által

Windcharger
Dél-Amerikai megjelenés: Camaro

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Alcsoport:
Rendeltetése: harcos
Komponens: -
Első Megjelenés: -

"Gyors cselekvés - gyors győzelem."

Jellemzése Szerkesztés

Széllovas az egyik leggyorsabb autobot, legalábbis rövid távon. Gépjármű-üzemmódban egy pillanat alatt gyorsul fel 100 km/óra sebességre, s ez a tény rendkívül hatékonnyá teszi őt olyan helyzetekben, ahol a gyors döntés és cselekvés elengedhetetlen. Személyisége is hasonló: ha döntenie kell, Széllovas azonnal dönt. Ha fejébe vesz valamit, rögtön indul, nem hagy magának időt a töprengésre. Optikai szenzorainak látószöge azonban viszonylag rövid. Hamar fellelkesedik, ám ugyanolyan hamar veszti el érdeklődését néhány órával később. Türelmetlensége gyak- ran hatékonysága ellen dolgozik, főleg hosszú, kitartást követelő akciók idején.

Képességei Szerkesztés

Robot-üzemmódban Széllovas karjai pozitív illetve negatív törlésű mágnesként funkcionálnak. 200 méteres körzeten belül rettentően erős mágneses mezőt tud teremteni. Ezen a távolságon belül egy tíz tonnás acéltömböt képes kimozdítania helyéből. A mágnes iránt érzékeny tárgyakat magához vonzza, vagy eltaszítja magától. Kisebb távolságból ugyanezeket a tárgyakat - vonzó és taszító erejét használva - darabokra tudja szaggatni.

Magnetizáló képessége túlontúl sok energiáját emészti fel; ezért állandóan megfontolt előrelátással kellene e képességét alkalmaznia. A megfontoltság azonban nem tartozik Széllovas erényei közé, így ki van téve a mágneses kisülés veszélyének, ami harcképtelenné teheti őt.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

Rook és Tailgate ugyanezt a modellt használja.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki