FANDOM

Springer

Szökkenő robot- rakétaautó- és helikopter üzemmódja a Dream wave által.

Springer

Világ: Generation 1 Állampolgársága: Autobot
Alcsoport: Tripla változó
Rendeltetése: légvédelem
"Nem csak a testben van erő."

Jellemzése Szerkesztés

Szökkenő mindíg is kicsit más volt, mint a többiek. Ő az az Autobot, aki mindent gyorsabban és jobban csinál nálad, teszi ezt pedig olyan könnyedén, hogy el kell gondolkozz azon, neked miért nem ment ilyen könnyen.

Szökkenő erős, ügyes, és ennek tudatában is van, de sosem jön oda és dörgöli az orrod alá -- nem. Ahhoz ő túl higgadt és magabiztos, hogy érdekelje, vajon te tisztában vagy-e ezzel. Olyannyira biztos magában, hogy még akkor is optimizmust áraszt, mikor egy lángoló tűzharc közepén oszt valami pesszimista okosságot.

Humoros, elbűvölő, erős, bátor... talán nem csoda, hogy Kup meg mindenki úgy kezeli, mint egy istent, vagy olykor-olykor észrevenni Arszit, hogy vet rá egy pillantást. Néha piszkálódó, de semmit sem vesz túl komolyan, és ő az egyik legmegbízhatóbb barát Rodimusz számára. Nem könnyű haragudni rá.

Képességei Szerkesztés

Szökkenő elképesztően erős és kemény, és van elég esze is hozzá. Elég sokoldalú ahhoz, hogy bármilyen helyzethez egy optikavillanás alatt alkalmazkodjon, legyen az harc, vagy bármi más, hiszen Tripla változó.

Kétszer olyan gyorsan tud alakot váltani, mint a többi alakváltó Robotként akár 8 kilométereset is képes ugrani helyből, felfelé. Energiaszabját hord, ami a vasbetont is átvágja, és egy ágyút, ami lézerlövedékekekt, vagy erős szélörvényeket lövell.

Rakétaautóként a páncélzata, mint egy tanké, és a hajtóművei 880 km/óráig is gyorsítják; az ágyúját ilyenkor is tudja használni.

Helikopterként is alkalmazza a hajtóműveket, így rövidtávon vadászgépként képes repülni és manőverezni.

Ha lehet valaki túlságosan magabiztos, akkor Szökkenő az. Lehet, hogy kemény, de vajon van e olyan erős, mint amilyen magabiztos és ez a tény veszélyes helyzetekbe sodorhatja, amikből még ő sem tud kikeveredni.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki