FANDOM

Horri-Bull.jpg

Horri-Bull
Rajzfilmben:
Filmben:
Francia/kanadai megjelenés:
Olasz megjelenés:
Japán megjelenés:

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Alcsoport: fejmester
Rendeltetése: - gyalogos
Komponens: Kreb
Első Megjelenés: -

"Törd szét, ami áll, taposd szét, ami mozog!"

Jellemzése: Szörnybika azon álcák közé tartozik, akit jobb minden áron elkerülni. Nem csak azért, mert mindenkit szét- lapít, ki útjába kerül (sőt később visszatér, hogy finom porrá őrölje az illetőt). Szörnybikát azért is elkerülik autobotok és álcák egyaránt, mert nem sokat ad a higiéniára, s fémtestét több évnyi olaj és mocsok borít- ja. Ráadásul mikor szájmodulját szóra nyitja, büdös fáradtolajat köpköd minduntalan. Orrmo- dulján ezenkívül szörnyű gáz- okat ereget; nem is csoda, hogy magányos teremtmény. Szörnybika mindazonáltal szereti a mocskot, s tökéletes párt alkot nebulosi partnerével, Kreb-bel. Ez a volt showman csaknem oly visszataszító, mint robot-társa. Mindent egybe- véve, Szörnybika az alakváltók egy szörnyen kellemetlen pé~dánya.

Képességei: Bár nem kifeje- zetten eszes, Szörnybika ret- tentő erős és kemény alak (bár rossz nyelvek szerint páncélza- ta a kosz miatt olyan vastag). Robot-üzemmódban lézerlö- veget visel, mely 20 kilométer távolságra hord. Bika-üzem- módban farok-lángvetője min- den ellenfelét szétégeti. Ha láthatatlanná akar válni, bűzlő sötét ködfelhővel veszi körül magát. Bár nem gyors, a mun- káját mindig elvégzi!

Gyenge Pontja: Szörnybikának kevés a gyenge pontja. Magá- nyos farkas lévén néha vissza- utasítja a segítséget, s azt is beszélik, hogy ha rossz irányból fúj a szél, egy kilométerről érez- ni a bűzt, ami körülveszi őt.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki