FANDOM

Siren.jpg

Siren

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot

Alcsoport: Autodibot
Rendeltetése: katasztrófa-elhárítós
Komponens: Quig
Első Megjelenés: -

"Először cselekedj, azután kérdezz!"

Jellemzése: Szirén Kibertron déli részéről származik, az úgynevezett Szónikus Völgyből. Ez a vidék bénító lármájáról híres, amely a föld alatti gépezetekből tör a fel- színre és acélfalak visszhangozzák úgy, hogy állandó vashulladék folyama zúdul alá. Így már korán megtanulta, hogy szájából özön- vízként folyjon a szó. Parancsoló hangneméről híres, amely főként abból adódik, hogy többet ordít, mint beszél - mindenekelőtt vészhelyzetekben. Gyakran úgy gondol magára, mint a legjobbra, aki vezető szerepet játszik felelős döntéseivel, melyek nyomán már rengeteg autobotot és embert men- tett meg. Gyakran azonban ő maga a "katasztrófa", mivel soha nem hallgat senkire. Rendkívül önfejű. Minden beszélgetésben ő dominál - hiszen övé a legnagyobb hang- erő. Emberi komponense, Quig könyvtáros volt, mielőtt fejmester lett. 0 volt az Optikai Archívum ura, amely világhírű összegyűjtött ada- tairól. Amikor felismerte, hogy az álcák veszélyeztetik békés tanul- mányait, elhatározta, hogy segít az autobotoknak az ősi ellenség elleni harcban. Bio-mechanikai átvál- tozása során sajnos a bömbölő Szirénnel került összeköttetésbe; kettejük tulajdonságai néha nehezen férnek meg egymással.

Képességei: Szirén olyan C02- ágyúval rendelkezik, melynek csövét lefűrészelték és jéghideg szénsavgáz felhőt bocsájt ki. Ez a felhő az ellenséget mozdulatlan szoborrá fagyasztja. Két szónikus pisztolya is van, melyek irdatlan hangerejükkel az acélt is darabokra zúzzák. Autó-üzemmódban ezek a motorház tetején találhatóak. 720 kmlóra á maximális sebessége; cselekvési hatásköre pedig 1500 km.

Gyenge Pontja: Nem ismert, de Quig miatt sokszor pihennie kell, hogy fülei regenerálódjanak. A fá- radtságtól gyakran fejfájás gyötri.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki