Fandom

Szuper Omega (G1)

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Szuper Omega névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Szuper Omega (egyértelműsítő).
Omega Supreme.jpg

Omega Supreme

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Rendeltetése: - Védelmi támaszpont
Első Megjelenés: -

"Az elszánt kiartást nem győzheti le a hódító."

Jellemzése: Szuper Omega a véderő netovábbja. Bár ereje is hatalmas, elsősorban a hihetetlen bátorsága teszi eredetivé. A legnagyobb túlerővel szemben sem futamodik meg, szemrebbenés nélkül ellenáll, gépteste utolsó morzsájáig kitart. Autobot társai szerint nagyon komoly, sőt komor, de akik közelről ismerik, tudják, hogy ennek az oka az a hatalmas felelősség, amit vállain visel. Különleges rendeltetése az Autobotok védelme a végsőkig. Feladata: megvédeni a Bárkát és mindent, ami az Autobotok számára életfontosságú. Tudja, hogy ha ő elbukik, már nem marad Autobot, aki átvenné a helyét. Ez Szuper Omega számára egyszerre kihívás és rettegés. De ez neki pont megfelel.

Képességei: Robot formában Szuper Omega fantasztikus fizikai és tűzerővel rendelkezik. Karjának egyetlen csapásával mély járatot hasít egy hegyoldalba. Karmával 300 ezer tonnányi súlyt képes felemelni. A másik karján található plazmalöveg egy 4mx4mx4m-es acélkockát is eltud porlasztani. A fején lézerágyú van, amellyel 80 km távolságból is eltalál egy szemetes kukát. Páncélozott formában kiáll minden nem-nukleáris csapást. Két másik alakot is fel tud ölteni: lézerágyús tankká vagy rakétává tud változni.

Gyenge Pontja: Szuper Omega lassan mozog és lassan is gondolkodik. Könnyű célpont, bár tűzereje miatt ez nem olyan nagy baj.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki