FANDOM

Töltés névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Töltés (egyértelműsítő).
Töltés - Landfill in Marvel Comics

Töltés a Marvel képregényben

Landfill

Töltés a Dream Wave által

Landfill

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Alcsoport: Célmesterek
Rendeltetése: anyagszállító
Komponens: Hangtompító (G1) és Kovazár
Első Megjelenés: -

"A leghihetetlenebb helyeken vár rád a kaland."

Jellemzése Szerkesztés

Töltés nem érti, miért nem barátkozik vele a többi Autobot. Pedig barátságos, vidám, megbízható társ - mi lehet hát a baj? Elég volna, ha beleszippant a levegőbe: munkáját szörnyű bűz kíséri. Platóján rothadó hulladékot szállít, s robot-testét is gyakran fedi sár és szenny.

Hiába minden szó vagy parancs; Töltés nem sokat ad a higiéniára. Ugyanakkor minden társa hagyja, hogy elvégezze helyettük a legmocskosabb és legundorítóbb szállítási feladatokat is. A harcban jókora büszkeséggel önti az álcák fejére savas, álca- maró hulladékát, s ezzel ki is vívja autobot-társai tiszteletét.

Töltésnek két emberi komponense is van a Nebulos bolygó- ról: Hangtompító (Silencer) és Kovazár (Flintlock). Hangtompító, miután végig kellett néznie, amint Skorponok és az álcák elpusztítják családja otthonát, önként vetette alá magát a bio-transzformációs folyamatnak, mely révén Autobot targetmaster Célmesterek) lett belőle. A valaha csöndes, béke- szerető ember a nebulosi harcosok legjobbikává vált. Kovazár viszont már azelőtt sem fért a bőrébe; a nebulosi hatóságoknak gyakran szúrt szemet "anti-szociális, társadalom-ellenes, otromba" viselkedése. Mikor az Autobotok önkénteseket toboroztak a Nebulos bolygón, Kovazár örömmel csatlakozott hozzájuk, csak hogy agressziós ösztöneit kiélhesse. Idővel az egyik legbátrabb, s furcsa módon a legengedelmesebb harcos lett az autobotok soraiban.

Képességei Szerkesztés

Töltés billenő-teherautóvá tud alakulni, s ebben az üzemmódban 10 tonnányi hulladékot szállít. Sebessége 500 km-es körzeten belül 100 km/óra. Hangtompító a bio-átalakítás során hangtalan, nagy teljesítményű protonfegyverré lett. Pontossági távolsága 10 kilométer. Kovazár torziós energia-puskává alakul, s lövedéke olyan kémiai változásokat idéz elő az acélban, melyek nyomán az előbb-utóbb molekuláira esik. Infravörös célkeresője utoléri az álcákat is. Emberi társait Töltés mind robot-, mind billenő-kocsi üzemmódban tudja használni.

A körötte burjánzó átható bűz még a legostobább álca figyelmét is hamar felkelti, így Töltés minden igyekezete ellenére sem tud rejtve maradni az ellenség elől.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés