FANDOM

Hosehead.jpg

Tömlőfej a Dream Wave által

Hosehead

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot

Alcsoport: Autodibot
Rendeltetése: - segélynyújtó
Komponens: Lug
Első Megjelenés: -

"Ha valami előszörre nem sikerül, tovább kell próbálkozni."

Jellemzése Szerkesztés

Tömlőfej nincs híján az akaratnak, ám gyakran cserben hagyják képességei. Többször bizonyította bátorságát és szakér telmét reménytelen helyzetekben is, de ez a minden áron segíteni akarás sokszor hozza őt nehéz helyzetbe. Például azután is ment meg embereket, hogy őket már megmentette valaki. Egyszer egy egész épületet elárasztott kémiai oltóanyaggal, miután a tüzet már rég eloltották. Szertelen viselkedése valöszínűleg még arra az időszakra nyúlik vissza, amikor a Kibertron egyik tranzisztorgyárában egyszerű chip-számoló volt. Azért csatlakozott az autobotokhoz, mert úgy gondolta, hogy így többet tud kezdeni az életével. Azóta is egyfolytában bizonyítani próbálja, hogy mennyire értékes. Bio-mechanikai kötésben áll Luggal, a Nebulos bolygó híres atlétájával. Lug tapasztalata a minél jobb eredmény elérésében minden körülmények között sokat segített abban, hogy Tömlőfej bizonytalansága jó irányt vegyen. Amióta Lug biomechanikus úton át tud alakulni autobot-partnere fejében, Tömlőfej is pozitív irányba változott segély- nyújtó funkciójában.

Képességei Szerkesztés

Tűzoltó-autóként Tömlőfej felszerelése egy hidraulikus létra, nagynyomású locsolótómlő, kémiai tűzoltóhab, infravörös érzékelők, melyek felfedezik a titkos hő- és tűzforrásokat, valamint egy orvosi- és szerelőkészlet. Sebessége maximálisan a 360 km/órát éri el, cselekvési hatásköre pedig 900 km. Harci felsze- relése két lézerlöveg és egy gyorsító ágyú. Ez utóbbi ágyú célkeresőjét a célpontra kell irányítani és az a lövedék sebességét annyira felgyorsítja, hogy azt felülmúlni nem lehet és meg sem áll, amíg célba nem ér. Az ágyú hatósugara 9 km.

Olyan gyakran végez fölösleges tetteket, hogy sokszor szinte semmi üzemanyaga nem marad.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki