Fandom

Tajték

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Seaspray.jpg

Seaspray

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Rendeltetése: tengeri védelem
Első Megjelenés: -

"Légy rendületlen, és a hullámok összecsapnak ellenfeleid feje felett."

Jellemzése: Autobot-társai elbűvölve nézik, amint Tajték szárnyashajó-üzemmódban tüzes lövedékként suhan a hullámok hátán. Számára a Föld nevű bolygó igazi újdon- ság; Kibertronnak nincsenek óceánjai. És Tajték imádja az óceánt. Lenyűgözi őt a mélység, a mérhetetlen táv, a szabadság, s a tömérdek lény, mely a ten- gerekben él. Szomorúság fogja, el, ha robotalakban újra száraz- földre kell lépnie. Ürömteli bor- zongás járja át, ha a tengeri ütközetekre gondol, bár jól tudja, hogy egy végzetes találat örökre hullámsírba küldheti. A kockázat csak fokozza Tajték elszántságát.

Képességei: Szárnyas- hajQként Tajték 6000 km-es körzeten belül 120 csomónyi sebességre képes. Több válfajú radarműszerrel rendelkezik, s víz alatti lézer- ágyút hord. Kerekei segítségé- vel a szárazon is elboldogul. Robot-üzemmódban is hasznát veszi lézer-ágyúinak; a kezein keresztül tud tüzelni velük.

Gyenge Pontja: Robot-üzem- módban Tajték kissé olyan, mint a partra vetett hal; viszonylag gyenge és tehetetlen. Az igazi eleme a víz, ahol nem akad párja.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki