Fandom

Undor (G1)

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Undor névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Undor (egyértelműsítő).
Undor - Repugnus in Marvel Comics.jpg

Undor a Marvel képregényben

Repugnus.jpg

Undor a Dream Wave által

Repugnus

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Alcsoport: Szörnybot
Rendeltetése: - hírszerző
Első Megjelenés: -

"Nincs olyan undorító munka, mi engem undorítana."

Jellemzése Szerkesztés

Undor személyisége épp oly visszataszító, mint külseje. Mocskos szája van, mocskos temperamentuma, s undok természete. Senki fennhatóságát nem tűri, a parancsokat ritkán teljesíti. Gyakran előfordul, hogy társai kivetik maguk közül, s csak olyankor hívják vissza, ha valami piszkos, alantas munkát kell elvégezni. Minél undorítóbb a munka, Undor annál inkább szereti. Sokak szerint érdemtelenül viseli az autobotok jelvényét, sokkal inkább lenne az Álcák közt a helye. mert minden parancsnok tudja, hogy háborúban nem csupán széplelkekre van szükség, és a mocskos dolgokat is el kell végeznie valakinek; Undorra mindig számít hatnak. Ügyességét és eszét mindenki elismeri. Hírszerzőként egyedülálló, ezenkívül álinformációkat, pletykákat terjeszt, aláássa az ellenség erkölcsi rendjét, s egymás ellen fordítja őket. Undor imádja azt, amit csinál!

Képességei Szerkesztés

Rovar-üzemmódban Undor infravörös és röntgenszemekkel rendelkezik, melyekkel nagyszerűen kémkedik. Optikai szenzorjai olyan szín- és hőnyalábokat bocsátanak ki, melyek elkápráztatják és tévútra vezetik az ellenséget. Mind robot-, mind rovar-üzemmódban könnyen ellenáll a sérülésnek, bár mozgása elég lassú. Szupererős karmai vegyi, elektromágneses és audio-szenzorokkal vannak ellátva, s szinte bármely anyagot kettéhasít velük. Undor nem bízik semmilyen fegyverben, szívesebben hagyatkozik ökleire és karmaira.

Mivel kevesen bíznak Undorban, viszont annál többen undorodnak tőle, gyakran válik a csatában magányossá és sebezhetővé. Sőt állítólag oly kevéssé szeretik, hogy jobban tenné, ha még saját autobot társainak sem fordítana sűrűn hátat.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

--Rodimusz 2007. május 12., 11:31 (UTC)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki