FANDOM

Unikron névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Unikron (egyértelműsítő).
Unicron - Robot mode in Marvel Comics
Unicron - Planet mode in Marvel Comics
Unicron

Unicron
Rajzfilmben:
Filmben:
Francia/kanadai megjelenés:
Olasz megjelenés:
Japán megjelenés:

Világ: Generation 1 Unicron Trilogy

Állampolgársága: Unicron
Alcsoport:
Rendeltetése: - UNIVERZÁLIS PUSZTÍTÓ
Komponens: -
Első Megjelenés: -

"Ami nem válik eggyé velem, a hatalmas üresség része lesz."

Jellemzése: Szerkesztés

Unicron a világmindenség hajnalán, az univerzum bölcsőjében s talán a keletkezett legerősebb, legfélelmetesebb lény minden transzformer közt. Egyetlen célja van: a világegyetem bekebelezése!

Képességei: Szerkesztés

A bolygó- méretű Unicron abból meríti energiáját, hogy más bolygókat, holdjaikat, sőt csillagokat is bekebelez, s ezáltal nemcsak erejét, de étvágyát is megnöveli. Ha érdeke úgy kívánja, nem szégyell egyezségre lépni nála gyengébb lényekkel, s teljes hűségükért cserébe erősebb testet és nagyobb hatalmat kölcsönöz nekik. De jaj annak, ki megszegi az egyezséget és árulóvá válik, mert Unicron nem ismer könyörületet. Az árulás puszta gondolata elég ahhoz, hogy elkövetője kibírhatatlan kínokat álljon ki, s teste görcsökben rángatózzon! És ha valaki menekülni próbálna Unicron haragja elől, egy vérszomjas és vezéréhez hű csapat mindenképpen végez vele. Ha az alkalom úgy hozza, ez a hatalmas erőtömeg egyetlen óriási robot-góliáttá alakul, mely puszta kézzel egész hadseregeket dönt a porba, s bolygókat aprit miszlikbe,Unicron ha teljes energián van, akkor az egész világegyetemet is bekebelezheti!

Gyenge pontja: Szerkesztés

Unicron egyvalamitől tart: a transzformerek teremtő Mátrixától; ez az egyetlen, mi képes lenne megtörni az ellene feszülő akaratot. Ezért legfőbb célja, hogy ezt megszerezze, mégha a galaxis minden apró zugát is be kell járnia érte.

Egyéb képek Szerkesztés

Története Szerkesztés

Prímus és Unikron egykor a teremtés hajnalán istenek voltak és folyton csatároztak egyik csatájuk alkalmával mindketten becsapódtak egy -egy bolygóba és átlényegültek Primus energiájából létrehozta a Cibertront és ezzel együtt a transformereket unikron pedig átalakította a bolygót mely képes felvenni az ő egykori alakját.

Rajzfilm Szerkesztés

Rajzfilmbeli képek Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki