FANDOM

Vadászeb - Hound in Marvel Comics.jpg

Vadászeb a Marvel képregényben

Hound.jpg

Hound

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Rendeltetése: - felderítő
Első Megjelenés: -

"Figyelj meg mindent, emlékezz mindenre, sőt még többre is."

Jellemzése Szerkesztés

Vadászeb ugyanolyan lelkesen szaglássza körbe a Grand Canyont, mint az álcák hadiszállását. Szívesen van a Földön, mert minden elbűvöli itt. Szülőbolygóját kissé érdektelennek találja, ám a Föld topográfiai viszonyai élesen rögzülnek memóriaáramköreibe. Vadászeb bátor és rettenthetetlen, mint ahogy egy jó felderítőhöz illik. Ám titkos vágya az, hogy hasonlatossá váljék az emberi lényekhez.

KépességeiSzerkesztés

Jeep- üzemmódban Vadászeb speciális három-dimenziós radarral pásztázza a környéket, melyről minden információt elraktároz. Robot-üzemmódban ugyanez a tárgy infravörös sugárzást elnyelő "fegyverré" alakul. A legkisebb hőingadozást is érzékeli, s így minden lény vagy dolog helyét könnyen meghatározza. Vadászeb vállán hologram-képző lézerfegyver nyugszik, mellyel - akár egy illuzionista - megtévesztő délibáb-képeket teremt ellenfelei köré.

Infravörös nyomkövető képességét megzavarják az elektromágneses hullámok; s ha valaki ért ezek manipulálásához, elérheti, hogy Vadászeb hamis képeket raktározzon el memória-áramköreiben.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

Vadászeb - Hound - transform.gif

Vadászeb és Széllovas átalakulása az egyik rajzfilmben

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki