FANDOM

Zsákutca névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Zsákutca (egyértelműsítő).
Dead End.jpg

Dead End

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Alcsoport: Sztuntikon
Rendeltetése: - harcos
Komponens: Menasor (G1)
Első Megjelenés: -

"Mindannyiunkra a rozsda feni a fogát"

Jellemzése: Zsákutca mogorva egy alak. Szerinte teljesen feleslegesen harcolnak egxmással az Autobotok és az Alcák, hiszen előbb-utóbb - igaz, csak pár tízezer év múlva - minden Transformer müködésképtelenné válik. Ennek ellenére sokkal több időt tölt önmaga fényesítésével, mint bármelyik másik Álca. Parancsnoka gyakran tréfálkozik vele, hogy belőle lesz a legtisztább totálkáros roncs. Ettől persze Zsákutcának még rosszabb lesz a kedve. Csak az dobja fel igazán, ha szitává lőheti az Autobotokat, noha ezt is értelmetlennek tart a. Am csata közben nem ér r~ ezen gondolkodni.

Képességei: Gépkocsi-üzemmódban Zsákutca 350 km/órás sebességre képes. Radarjelet bocsát ki, amelynek segítségével érzékelni tudja egy 320 km-es körzetben bármely gépjármű vagy robot mozgasát. Ezt gyakran használja fel arra, hogy az Autobotokat csapdába - zsákutcába - csalja. Robotként komprimált levegős ágyúja van, amellyel fokpiszkálót csinál egy tölgyfaerdobol is.

Gyenge Pontja: Zsákutca félelmet nem ismerő harcos, de nehéz ráhangolni a csatára. Néha meg sem mozdul, mielőtt telibe nem találják. Persze ezután már nem is nagyon van harcképes állapotban.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki